Saturday, October 10, 2009

decent friday

pohh kristen joo veel viina.
Ei tegelikult oli päris tore õhtu , mingi 9 ajal läksime ilusti saugu poole mõttega et teeme ühe kena härrasmeeste pokkeriõhtu, vähemalt mul oli siuke mõte. Et nkn jooma ei hakka, et joomisrahaga võib pokkeris ilusti poti toita. AGA mis välja tuli....nohh, algus kujuneski üsna nii nagu ette kujutatud oli. Tegime pokkerit ja puhusime "tarka" juttu. Mingi aeg tuli kellelegi tore mõte teha reegel, et kes käe võidab, võtab ka pitsi vodkat... ütleme nii, et ma olin suht lucky. Ja mida rohkem ma täis jäin, seda rohkem ma võitsin, mida rohkem ma võitsin, seda rohkem ma jooma pidin - neetud surnud ring raisk. Mängu lõppu ma ei mäleta igaljuhul. Saugu poolt läksime kuskile linna. (Tamm segi, norib sõbralike üliõpilastega tüli, taidleb õigiga) Vahepealsest ajast ma rääkida ei saa - must auk. 1. asi mis mul meelde tuleb on hetk, kui ma olen Ristiisas Kaspari ja kahe nahaga. Peale seda oligi vist suht varsti kojuminek. Koju tulin ma igastahes taksoga, taksojuht sai minu käest 25 krooni, kena sõidu eest. Maitea, miks ma otsustasin talle mitte õiget summat maksta, maurama ta igaljuhul ei hakkand. Öösel mingi aeg äratas paps mind ülesse, magasin ma all diivani peal, mingi sombreero oli peas ja tühi lidrane viina pudel oli laua peal. Hommik oli suht nutune. Aga positiivne on see, et kilekast, mis mul seljas oli pole haisugi kui üritasin helistada inimestele, kes eilset pilti natukene paremini kokku panna suudavad, siis armas telefon nõudis mult PUK2-te :)
Suht kusine seis, eks ma hakkan vaikselt kuulma, kus, ´kes , mida , kellega , miks jne. Täna võiks eilse esialgse plaani ellu viia - kainete sangade pokkeriõhtu.
pce !

4 comments: