Wednesday, September 8, 2010

Bunch of statements!


Ükskõik kui palju poste. Ükskõik kui pöörfilt on pipe sheibitud. Mmm...
Siim ja Kevin on Baltictripil ja meid jäeti Sulliga siia lippu kõrgel hoidma ja lippu kõrgel hoidmise all ma mõtlen seda, et me lööme üksteisel pihku jõusaalis. Loomulikult me noored sportlased oleme väga aktiivsed ja käime rulatamas ja lauatamas. Väga meeldiv.
Sulev ei oska toituda. Khm, kiirnuudlid ja tuunikala. Eluiga: 38 aastat.
Kaur oskab toituda. Pasta any kind... Eluiga: 48 aastat.
Venelased ei oska jalgpalli mängu nautida. Tüüp lööb värava ja karjub ikka emane koer. Whats up with that.
Rula olen täiesti ära unustanud aga nüüd tegin rock n rolli ära ja rock to fakie ja axel stalli ja tailstalli ja varial kickflipi ja fakie 540 shoveit ja heelflipi ja switch kickflipi ja ollie. Peace im out. Rattaga olen siin olles sõitnud umbes 80 kilomeetrit. Väga vähe. Paibini on 700-800m.
Thats all i need. Käisime mäe tipus täna mingi idiootse kooliürituse raames. Oleks ma püssi leidnud oleks ma ennast maha lasknud. Paraku ma ei olnud nii lucky. Viskasime tennisepalle vastu märklauda 5 meetri pealt. Fucking awesome. Ülesse jõudes me tegime kiirelt vehkat. Nautisime seda perverselt head vaadet sõime õuna, šokolaadi, võileibu ja tõmbasime kanepit.
Mingi hetk oli jõhkralt naljakas, kui mängiti mängu kus pidi 10 ringi ümber oma telje tegema ja siis slaalomit oma grupi juurde jooksma. Siis me ei suutnud küll naeru tagasi hoida ja lõugasime ja naersime. Mingi vanamees oli nii dizzy, et lendas mäest alla vastu suusalifti. Väga naljakas. Paljud lendasid allamäge. All in. Lõpuks meil ei jäänud muud üle, kui teha 20 ringi ümber oma telje ja siis joosta 45 kraadisest mäest alla. Second thought, fold that shit. Sulev väitis, et see võis isegi rohkem, kui 45 olla. Igatahes me püsti ei jäänud ja naljakas oli. Kui ei suuda keegi organiseerida midagi toredat peab ise tegema. Nüüd ma olen 2,5 h skeitinud ja rampväsinud aga kohe seame sammud jõusaali poole, et korralikult päev lõpetada. Jah, just täpselt terve see post on olnud ühe päeva lühike sisukokkuvõte. Sull läheb veel jooksma ka, munn.

P.S Narkopolitsei me tegelikult ei suitsetanud THC-d. See on fucking spordiasutus get ur head out of ur ass and keep those K-9s away, god dammit. Nevermind. Love ya guys. Tsau Grex! Miks sa enam sõnumeid ei saada. :D Dont u dare deny those text messages. Luke, i is ur father. Learn u most joung Obi-Wan. A ja eile öösel tegin Star Wars marathoni vaatasin kõik raiped ära ja nüüd olen young jedi. May the force be with u. Peace out now for real this time.


See pilt on kuskil mäe otsas aga mitte vist kõige kõrgemal. Kui sulle tundub, et see jutt on natuke random ja sind ei huvita see siis palun väga võta türa ja ime seda.

3 comments: