Sunday, November 13, 2011

Head isadepäeva!



Lood on siis nõnda, et täpselt aasta eest tehti siin Vuokattis titenõlv lahti kus sai väga edukalt nelja reili järjest lammutada. Praegu on aga olukord tunduvalt nutusem ja väljas lund on ainult sisepipei taga ja seal ka ainult nii palju, et ühte händreili lasta. Kuigi tulevik on helge, sest kuulujutud on liikvel, et nädala või pooleteise pärast on juba nõlv lahti, mis on täis uusi reile, mis on soetatud selle suve jooksul. Siin on need uued boxid ja reilid. Vasakpoolse pildi kaks vasakpoolset reili teevad kokku kinkedi! Selle kohta nii palju, et Fuck yeah! See kõige pikem reil võib ka väga vahva sõita olla aga ise asi on see, kus nad selle üldse paigutavad. Eks näis, räägitakse, et see aasta tuleb parkis üldse palju muudatusi ja tehakse kickerid tunduvalt paremaks ja selles mõttes potentsiaali on, mis siis, et viimased aastad on see olnud vaata, et Soome kõige sitem park. Loodame parimat.
Kui keegi külla tahab tulla siis mul on üks tuba vaba ! Ma elan üksi nüüd nimelt, päris fun.


Nagu pildilt näha on siis öökülma on aga sademetega me nii õnnelikud paraku pole veel olnud. Sitta kah, loodame parimat.
Ma panen vast mingi klipi kokku, mis siis, et mul ei ole mingit materjali aga enne ma pean teada saama, kust seda suema introt saada, mis video ette lükata.
Peace preagu. Nautige isadepäeva ja ärge liiga kiirelt isaks saage.


No comments:

Post a Comment