Wednesday, February 17, 2010

17.veb 2010

Käisin täna jälle hokit mängimas.. täitsa mõnus on kolm päeva koolist viilida.. Võitsime viiest mängust kolm ning saime kolmanda koha.. isegi medali saime kõik. üks värav kirjutati isegi minu nimele. Käisin surfis eile lauda ka vaatamas.. Siis tulid veel rapla võistluse tulemused teatavaks(viide: TULEMUSED) Ma sain neljanda koha kaur oli 9 ja kaspar 10. Aga pole ka imestada.. sest meie kõigi varustus oli nagu ta oli.. kasparil olid klambrid katki või läksid katki ning mul on laud ribadeks. Siis ma leidsin veel ägedaid albumeid kus meid on ka peal.. kiidi võistlus ja kuutsemäelt.. 14veb. lisan veel ühe pildi kuidas ei tohiks maanduda.

9 comments:

  1. lol @ 1 pilt kuidas ei tohi maanduda

    ReplyDelete
  2. tegelt käib see mõlema pildi kohta

    ReplyDelete
  3. parimad pildid !!
    SICK nosepress up-da-hill !

    ReplyDelete
  4. nosepress up-da-hill - nice1 hannys :D

    ReplyDelete
  5. mis laud siis väljavalituks osutub? too õhtu kui ma qckal olin hüppasin oma uue laua pooleks ju. päris halb. ma juku btw .

    ReplyDelete
  6. uueks lauaks bataleon evil twin ja ega sa juhuslikult see juku pole kes meestele perse tahab keppida?

    ReplyDelete