Sunday, July 25, 2010

20-25 juuli

20. hommikul panid Christian, Werko ja Antu Tallinna poole hääletama, seejärel eraldusid nende teed ja minu tee võttis suuna Joanni poole, kus sai asjad maha visatud ja Fredi poole mindud ning grillitud ja chillitud. Järgmine õhtu oli enamvähem samasugune: päeval lebo ja õhtul veel grilli. Neljapäeval tulime mina, Joann ja Fred Tallinnast Viljandi, seal saime asjad panna ühe kena tüdruku juurde, kellel nimeks Merli, vanemad olid tal ka sõbralikud ja õllejoomine võis pihta hakata, mis kestis mitu päeva, endal läks kahjuks viimane päev raisku, kuna organism vedas eelneva õhtu tagajärjel täielikult alt ja nii olingi ma oma värisevate käte ja jalgade ja kiirelt peksva südame pärast sunnitud juba varakult magama minema. Teised aga hoidsid linnas lippu kõrgel, kui sai pilte tehtud Koit Toome, Üllar Jörbergiga ning Kaur oma capoeira trikkidega mõne ülbema venna keset tänavat kesklinnas suure publiku saatel lõuahaagiga koju tagasi saatis. Lisan mõned pildid enda telefonist ja veits hiljem ka video sellest, kuidas Suema stiilis 5m kõrguselt vette peab hüppama.

Antu ja Werko maanteel

20 minutit hääletamist ja 1.5h sõitu selle elukaga oli väärt värk!

Lihtsalt õhtune pilt Joanniga läbi merepeeru kruiisides

Üks hommik vedas ka mul, kui chatroulettes kohtasin kahte ilusat neidu nagu Egle ja Moonika, kes olid ka juhuslikult Viljandist :D

Fred ja tema Viimsi Kauneim Kodu 2009, pildil muidu aed, aga maja oli ka kõva, jee Fred!

Kohale jõudes tuli ruttu teha Selveri tiir

"Walter-man"

Hannes @ geo

ja lõpuks Andre aka Nunnuboy113

5 comments:

  1. Minu pildid tulevad ka varsti!!!!!
    Ülilahe üritus oli, aitäh musid!

    ReplyDelete
  2. selku balloonidega pole tagasi hoitud :D tublid!

    ReplyDelete
  3. ulme folk oli, pole midagi muud öelda

    järgmise aastani!

    ReplyDelete
  4. Mul paha olla ikkaveel. Aga tahaks sitaks tagasi minna!!

    ReplyDelete
  5. JAA Hannes!!!
    No ma jõudsin koju ja hakkasin sõbrannaga viina edasi võtma, ülipull oli:D
    aga jh...viljandi tagasi ja sinu kaissu ;) haha

    ReplyDelete