Tuesday, August 3, 2010

Tour De Suema 1.päev

Päev algas siis sellega, et patsaanid üle Tartu Ralfi poole kokku kogunesid. Mina tulin Reinu, Ali ja Lauriga ning jõudsime ühena esimestest. Kokku tuli rattureid 14 ja autosse 4 inimest koos juhiga. Siis hakati hooldama enda rattaid, istuti niisama, osad vennad määrisid minu isa soovitusel kaasa ostetud tsinksalvi (loe: vitukreemi) munade vahele ja oligi nagu korras. Pakkisime kotid, värgid-särgid autole ja paar minutit peale kella ühte asusimegi teele. Esimesed pildid tegime Tartu sildi all ja sealt edasi jätkasime juba pikemat otsa vahefiniši poole. Vahepeal tuli teha muidugi kohustuslik paus Puhjas, kus me burksi putka juures kahe kohaliku jailbaitiga lauda istusime ja muidu rõõmsad olime. Osad võtsid süüa, teised veitsa juua. Esimese 25 kiltsaga oli üldiselt enamikul poistest higi lahmamas ja malts peas. Sõtkusime edasi vahefiniši poole, mis oli peale uut silda Võrtsu ääres. Umbes 7 kiltsa enne silda hakati vaikselt lahti rebida proovima ja nii umbes terve vahemaa peale 5-6 korda. Sellega liikusid lõpuks eest ära ja lõpetasid vastavas järjestuses Lauri, OG, Kassu ja Kristo. Peale seda otsustasime, et punkte peaks kolme esimese asemel VF-ides saama esimesed viis ja lõpukates esimesed kümme, et ka teistel oleks tore ja saaksid võistelda ka halvematele kohtadele. Küsisime kohalikult väikselt maastikurallijalt, et ta täidaks meie 7l veeballooni, väike paus ja edasi minek. Edasi siis Viljandi poole. Enne seda tegime veel kaks pausi, üks random teeotsas ja teine Uusnas, kus mehad endale väiksed kosutavad joogipoolised lubasid, seekord alkohoolsed (SHITZ MAAAAN). Selleks ajaks olid kõigil juba sitakad valusad ja kellelegi väga sadulale istuda ei meeldinud. Sadulasse maandudes oli kuulda rohkem kui paari venna valusaid hüüdlusi „VITTU KÜLL MU PERSE!“ ja niisama rahulik „TÜRA KÜLL!“. Lõpufiniš oli Viljandis sees Kõrgemäe otsas. Peaks mainima, et see oli ikka suht putsis teema. Sellesse punkti olid jõudnud ainul 9 venda 14-st. Kuna mina olin grupis viimane tol hetkel, siis mulle avanes päris hea vaade, mis mäel toimus: umbes 4 venda hüppasid ratastelt maha, peale mida nende jalad krampi tõmbusid. Keegi olevat ühel jalal mäkke hüpanud, teine longanud, Hannesel olid mõlemad jalad krambis ja isegi, et ma temast 20 meetrit taga pool olin, lasi ta mul endast mööda kõndida ja enne teda lõpetada. Lõpufiniši järjestus: Lauri, OG, Nuudel, Kaspar, Ralf, Kristo, Rein, mina aka Seen ja Hannes.
Punktid esimese päeva järel:
1. Lauri – 13p. 2. OG – 11p. 3. Kassu/Nuudel – 8p.
Rohkem ei viitsi. Minu esimese posti kohta peaks piisama küll. DeF-Shr00m out.

5 comments:

  1. kiidan takka naela kummi ja vitukreemi kohta nii palju, et EI

    ReplyDelete
  2. http://public.fotki.com/Triinzz/suema/

    Pildid tulevad siia kausta rattamatk 2010 albumisse. fotki näitab 2h ja 51 minutit:)

    ReplyDelete
  3. üliZAJEBIISS, nüüd varsti reinu poole ja jahedaks!!!11!1

    ReplyDelete
  4. ühe jala peal hüppasin mina vahepeal Kõrgemäest üles:D

    ReplyDelete