Tuesday, April 26, 2011

Yo

Päris hea feedback!
Pole mitte midagi kuulnud railjamist ja yldse olen täitsa pimeduses. MIS toimub?

Kuulujutud käivad siin, et mägi on kauem lahti. Viiendani saab s6ita. Mul on saabas puru aga teeb teibituuningut ja saab hakkama. Mis veel? Jalkav2ljak hakkab lume alt välja tulema aga pall on kadunud. Rula peaks soetama endale ja ma ei tea kas tuleb odavam, kui grex eestist saadaks ? Ja mulle ei meeldi need rulad yldse, mis siin saadaval. Peab arutama.
Skatepark on lumest täitsa puhas ja tahaks täiega s6ita.
Ja its t-shirt time right. Meil on j6hkralt soe! K2isin eile j22augus ujumas. V2ga refreshing.
peace im out!
http://vimeo.com/22828110
Siin Otti video ka kus mina Kassu teeme yhe triki ja keegi v6iks selle videoga mingi triki teha, et see oleks video mitte mingi link. T2nks. Sorri, pole enamusi täpitähti. Grex vana munand v6ta yhendust kuidagi.

2 comments: