Tuesday, May 17, 2011

Tallinn Torm vs Sipoo Bulldogs





Esimeses mängus kaotas Tallinn Torm Sipoo Bulldogsile 0-21. See oli hea mäng kus vastane kasutas väga osavalt ära meie väikesed vead ning sinna see võit läkski.
Esimene poolaeg läks aia taha kuid õnneks teisel poolel suutsime vastaste rünnakud peatada.

Endal ei läinud ka eriti hästi. Meie rünne oli platsil ning mina pidin püüdma.. jooksin oma raja ära kuid kaitse nägi vist plaani läbi ning mul ei õnnestunud vabaks saada.. kuna söötu ei tulnud hakkas meie mängujuht palliga jooksma.. ta jooksis minu väljaku poolele.. sellest hetkest oli minu eesmärk teha QB-le teed.. kuid mingil hetkel kukkusime koos vastastega suure kuhjana maha.. ning sellel hetkel kukkus keegi soomlastest minu vasaku hüppeliigese peale väänates seda piisaval määral, et minu pindluu on nüüd ribadeks ning ma pean 5 nädalat kipsiga käima. loodetavasti on ainult luu katki ning peale selle paranemist saab kohe tagasi jalgpalli väljakutele... nii ameerika kui tavalise jalka. Pildid sellest olukorrast kuidas see juhtus.



-ORM

3 comments:

  1. What the fuck is QB? Quidditchball ? Miks sa kellelegi molli ei andnud ? Minul on nii palju küsimusi ja ma nõuan vastuseid.

    ReplyDelete
  2. shit! even I figured that out!

    ReplyDelete