Monday, June 6, 2011

Kaur back from Finland.







Käisime siis eelmine nädal Kauril Soomes järel.


N: Sõitsime emaga Tallinna ja sealt Soome. Bussis veel Meltz ja Sven. Kohale jõudsime õhtuks aga kuna seal õhtul pimedaks eriti ei lähe siis oli veel üsna valge.


R: Käisime Kauri ja isaga koolis. Mina ja Fillips chillisime niisama ja tegime tema keemia kodutööd. Peale rektoriga kohtumist sõime tasuta koolitoitu ja läksime skateparki. Kaur ja Täpp sõitsid rulaga ja mina võtsin päikest. Õhtu poole sõime kõik koos Türklaste tehtud pitsat ja ronisime bussiga mäe otsa.. Lumi alles nõlvadel sulab btw. Õhtul chillisime Kevini, Fillipi, Inga ja Anettiga?? niisama. .. Sõitsime Koki autoga metsas ringi ja õhtul mängisime suure seina peal skate kolme ja DIRTi.



L: Sõitsime kohe hommikul Helsingi poole. Käisime Ikeas ja mina, Kaur ja Sven läksime Velodroomile Ameerika jalgpalli kohtumist vaatama. Mina tegin vastasvõistkondade kohta märkmeid. Ja teised küsisid minult mängu kohta küsimusi. Õhtul jõudsime koju.



-Orm

1 comment:

  1. Kuule kivipalliprofessor, ütle mulle parem, kelle peale bettida (Soome liiga ja NFL)

    ReplyDelete