Wednesday, September 2, 2009

Armas kool =)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)

Mitte et mul midagi kooli vastu oleks aga...
Oleks see ärevus ja teema sama, mis 1. September 11 aastat tagasi, EI , tuima näoga kooli. 1 Jou sinnapoole , teine teiselepoole ja juba hakkab see PIIN, jah PIIIIIN. Suutsin täna päeva jooksul , võitähendab 5-e tunni jooksul (meiejaoks tõesti armsad õpetajad :):):):):):):) jätsid 2 tundi ära, vaevalt sellepärast, et nad meile mõtlesid... aga siiski. ) suutsin ma umbes 50 korda pomiseda fraasi "Ma vihkan kooli". 2 koolitundi kestsid niiumbes 2 suvepäeva, kell lihtsalt seisis ja me arvutasime, et kokku on umbes 1300 õppetundi, niiet... AAAARRGH!
Kui ma saaks soovida ühe soovi , siis ma sooviks, et koole poleks, olgu see nii lapsik kui on, mul on pohh, ausalt. Võisiis äärmisel juhul sooviksin, et mul oleks niipalju raha, et vähemalt ainult mina ei peaks koolis käima hihhihhehehehhaHAHhHHHAA. Pce aa, seda ka, et Orm-Gregorius Juust on pede :P



10 comments: