Monday, September 14, 2009

Reede..

Oli päev mil Kristo plaanis tähistada oma sünnipäeva Püssirohi keldris, koht mis saanud kalliks paljudele.
Samal päeval pidas oma tähtpäeva ka klassiõde Eva, kelle sünnipäevale ma läksin esimesena.
Tore pidu ja grill klassikaaslastega muutus peagi väga joogiseks: mängiti erinevaid joomismänge ja joodi, kuni alkohol otsa sai, maadeldi.
Vahepeal olin ma kuulnud Kristo läbikukkumisest seoses Püssiga, kus mingil põhjusel sai punast osta ainult 75.- pileti soetamisel mingile suvalisele üritusele.. Niisiis hakati alternatiivi otsima, mis ka leiti! Vetemaa oli leidnud pinna kõigile!
Järgnes võidujooks ajaga, alguses super alkosse, kus järjekord osutus liiga pikaks, siis Kaubamajja. Kristo võttis siis portsu viina nende püssipunaste asemel mida ta sõpradele välja teha ei saanud ja liigutigi edasi pinnale. Seltskond oli kasvanud ~30 pealiseks (keegi editige seda osa veits, mind ju polnud).
Klassiõe sünnipäevalt liiguti ~12 ajal kluppi ja kuidagi, jalgsi, jõudsin ka mina Karlova pinnale kus käis suuremat sorti tants, ~30 inimest ühes toas (märkimisväärne on ka see, et tegelikult oli seal majas tube mingi 10, aga möll käis ühes toas).
Rahvas oli hoos ja tantsupõrand kuum, kui Kristo juba maadles ;D
Enda arust jõudsin kohale 12 ajal, tegelt ~2-3 ajal :D Siis jälle viina kallale.
Väga joogine õhtu ja öö oli ja mäletada tahaks tegelikult rohkem..
Hommik oli ka lahe, kui mina voodis ja Kristo kuskil põrandal ärkas. Meie ja Vetemaa olid ainsad külalised kes veel alles olid.

Ma nüüd ühiskonna tööks õppima.. Esimene töö see aasta.. ei tea kust alustada.

6 comments:

  1. kokkuvõttes oli mul ka mällar ja sa said järgmine öö mingi esemega näkku

    (Y) :)

    ReplyDelete
  2. kokkuvõttes jõudsin ma reedel kaks korda mällu juua. Laupäeval ka kaks.

    ReplyDelete
  3. kokkuvõttes oli mul ka mällar ja laupäeval nii ull ei olnud (Y)

    ReplyDelete
  4. kaur luges seal meid üle ja sai 47, pinql oli algul viis tsikki ja kui meie tulime siis oli meid 47, ehk siis 42 :D väga hull:D

    ReplyDelete