Thursday, September 17, 2009

Whine

Soovitan kõigil ninad terved hoida.. minul see ei õnnestunud-asi ise polnud pooltki nii hull, kui sellega arstil käik.. jõhkrad inimesed need ninatohtrid.
Laupäeval juhtus mul siis kentsakas õnnetus mis jättis ninale haava. Järgmine päev oli juba kõik korras ja valu polnud kusagil.
Eile käisin traumapunktis, kuna tundus, et nina on viltu. Sain teada, et luu on katki! Asjaga olin 3 päeva hiljaks jäänud ja luu oli juba kinni kasvama hakanud.
Täna käisin ninatohtri juures, kes hellalt nina kaudu luu paika murdis, pool süstalt tuimestit ja OI PLÄÄÄÄÄ KUI VALUTU.

9 comments:

  1. laupäevane kentsakas = mina ja Kristo ei viitsind oodata segi Hannest ja liikusime Maki juurest ära, Hannes helistas, et oodake, aga me olime juba bussi peal teel Reinu poole, Hannes tuli riiamäest ja otsustas hääletada ja sai mööduvalt autolt uksega näkku sõidu pealt (see oli tema variant)

    ReplyDelete
  2. umbes nii oligi jah.. võibolla jäi seisma ja siis, ma täpselt ei mäleta :D

    ReplyDelete
  3. minu arust hannesel see nina kogu aeg suht viltu olnud!?

    ReplyDelete
  4. WTF ??!?
    missasja ? mismõttes? Hannes sa pead endale ilusa naise otsima, siis ei löö sind enam keegi !

    ReplyDelete
  5. piisaks sellest kui ahvimaski eest ära võtaks...

    ReplyDelete
  6. pärast kohendamist sirgem kui sul, grex =).. ja kurjade inimeste ligidusse satun ma niguinii kogu aeg.

    ReplyDelete
  7. ma pooldan ka siis selle maski ära võtmist! :)

    ReplyDelete