Monday, March 8, 2010

EMV NV

Eelmisel nädalal toimusid siis EESTI MEISTRIVÕISTLUSED LUMELAUASÕIDUS 2010.
Meist sai parima koha Kaur kes võitis poiste slopestylis hõbe medali. ülejäänud tulemused selguvad peatselt.. pean ütlema et laupäevased võistlused olid ägedad ja pidu veel hullem. peale autasustamist läksime ruttu tartu ja pakkisime asjad kiirelt selverist joogid ning teele. teepeal käisime veel korraks kastolatsilt läbi. arutasime mida teha.. lõpuks olid kõik nõus et lähme terve crewga+Tõnis ja Madis B.. alguses tallinna vendade peole.. mis toimus veski spordibaasis ja siis Helpi,. nii me ka tegime.. nii veskis kui helpis sai ikka korralikult nalja. lõin poksimasinat ja Kasparit kogemata korraga. masin ütles et ma olen Killer aga Kaspari vastust ma ei mäleta. veel mäletan ma kuidas priidik maas niisama väänles(loe. breikis) ja kuidas ma oma pusa otsisin.. aga õnneks ilmselgelt oli kõigil klubis väga tore ja lõbus.. kaspar pani veits ketti aga pidu läks kohe edasi.. mingi hetk me siiski lahkusime klubist.. klubi ees arvas Kert(piupaust) et hea mõte on juua kõikide poolikud joogid ära mis helpi ees seina ääres vedelesid. ning see oli ka põnev et minnes oli meie takso arve 70 eeku ja tagasi saime 53-ga,. aga ilmselgelt kui me tagasi jõudsime siis kaur magas seal samas laua ääres kus me ta maha jätsime.. ainult keegi oli talle padja toonud.(nunnu).. aga siis möödus vist veel paar tundi ,..või ma ei tea kah hästi.. kaspari panime kuhugi tuppa magama ära ja mina igastahes hüppasin kuhugi voodisse magama ära.. hommikul oli alguses raske aru saada kus keegi on.,. kaspari leidsin ma suht varakult üles.. sest temale ma helistasin aga kauril ei olnud moblat nii et ma ei teadnud kus ta on.. ning laua ääres teda ka ei olnud.. kui ma hannesele helistasin ja küsisin kus kaur on ütles et ta ei tea kus majas ta ise on. kui ta toanaabritelt küsis mis majas ta on ütles ta mulle et ta on LAHEDAS majas.. mingi hetk ajasin ennast üles otsisin kauri ja hannest.. aga alumisest majast ei leidnud neid. läksime üles majja ning leidsin esimesest toast kohe kauri ning hannes sõi juba hommikust, . . vot tak.. siis kiirelt peale hommikusööki mäele, voolujoonelised ja väikese tuuletakistusega riided selga ja sõitma.. alguses pidime kõik osalema peale kauri kes oma numbri kaotas ja kelle enesetunne oli halb.. aga treeningul pani hannes veel suht rängalt veel matsu.. pärast mida ta otsustas mitte osaleda.. õhtul filmisime veel natuke ja jõime red bulli.. ning kui päike pargi nõlvalt kadus nii 5 ajal,. siis me ka tartu poole tulema hakkasime. piic.

Hannes:
Nädalavahetus oli lahe.. Ilm oli super aga ise suht katki. Laupäeval hooga liiale ja suurest põhja/Pühapäeval krossirajal matsu. mahe.
Aga pidu oli kõva, Helpis päris huvitav aga pärast tagasi jõudmist on mälu.
Tänud asjaosalistele ja õnnitlused Kaurile.. nii sitasti tal EMVl veel läinud polegi :D
aga tase oli väga kõva ja ei heida midagi ette, sick rails.

3 comments:

  1. haha, kiidan grexi kirjaoskust. Muidu oli täitsa tegus nädalavahetus.

    ReplyDelete
  2. kirja oskuses peegeldub see nädalavahetus!

    ReplyDelete
  3. Haha! Mina mõtlesingi et kes kurat mu ummi ära jõi akna ääre pealt!

    ReplyDelete