Sunday, June 6, 2010

Esimene mäng!

Mõtlesin, et räägin teile siis enda tegemistest sellel nv-l.. Laupäeval läksime Meltziga varakult Tallinna.. Mina, Calla & Inx, tegime linnas mingid tiirud(Hess, Viru, Surf ja Norde).. ostsime süüa, soetasime hambakaitsmed ja Kevin Redhead Mulonilusema andis mulle lahkelt putsad kasutada mille üle ma olen väga rahul.. Laupäeval käisime õhtul trennis ja hiljem liitusid meiega veel Kevin K , Inna ja ta sõbranna. Naised tegid meile süüa toredalt ja mehed käisid vannkesettuba korteris pesemas.

Täna oli üsna varajane äratus jällegi.. 12 hipodroomile.. meeskonna jutud, soojendused,, ning kell 3 algas mäng, Tallinna Tormi ja Salon Scorpionsi vahel.. Mina ja Inx saime mõlemad terve kohtumise püüdjaid mängida,,, ainult minu üllesanne oli veel umbes 6-7 korda punti lüüa.. millega ma sain enamus kordi üsna normaalselt hakkama,, mingit närvi õnneks sees ei olnud kuigi vastutus oli suur. Mängu viimasel minutil sain soomlastelt vea välja meelitada mis oli tollel hetkel väga oluline kuna see oleks olnud muidu meie viimane play,, ja tänu sellele saime järmisel hetkel skoorida meie ainukesed punktid. ja väga kahjuks jäigi seisuks 6-13 millega Soomlased said enda meeskonna esimese võidu.,
Tähtsin ühest hale naljakast seigast veel rääkida mis peaks iseloomustada seda meeskonnavaimu mis meil on mängijate vahel tekkinud. ->Üks korraldajatest räägib meiega ja annab nõu ning kuna ta on inglane siis ta räägib inglise keeles ///Lev(Maardu venelane 22 - ränk vene aktsent): John, You speak English so well, you so funny too... .. John(Inglane 60+) : Fuck you you fucking russian fuck! // ning terve meeskond ja ümber olevad inimesed naeravad südamest ja õnneks on selliseid hetki hulgi. Lev on üldse minu ja Ingemari lemmik venelane vist..

6 comments: