Monday, July 26, 2010

Viljandi teise pilgu läbi.

Juba neljandat korda seadsid Suemalised oma sammu Folgi ajal Viljandi poole.
Neljapäeval asusime häälega sinna poole, mina Hansuga ja Kristo Santsiga teeääres. Kohale jõudes ujumine ja rahulik pärastlõuna rannas. Päeva peale jõudsid kohale ka Orm, Kennu, Tammu ja Riks. Läksime poodi, võtsime õlled. Õhtul tulid Kiku, Joann ja Fred. Läksime poodi, võtsime õlled. Öö möödus rannas üldiselt kus politsei iga poole tunni tagant klaaspudelite pärast noomimas käis, linnapeal käisime ka. Rahulik, ööbisime telklas nr 2 (pooled olid telklas nr 1 mis oli Merli kodu millest Kiku***** rääkis, pooled telklas nr 2 kus oldi joomise suhtes kõvasti rangemad ja seal aind magati).
Reede algas varakult, poistel oli rannajalka turniir ja kes ei mänginud, elas täiega kaasa. Edukas turna, teine koht! Riks on super väravavaht!
Peale jalkat mindi poodi, võeti õlled ja pandi jooki, hiljem võeti veel õllesid ja mindi telklasse nr 1 kus asjalik aiapidu käimas oli. Vahepeal saabusid Kaspar, Kaur-Rasmus, Sander ja Tamm. Öö saabudes läksime rannajalka aftekale, mängijatele tasuta, nii et minu nimi oli Ats Jo, turva vastus: kuule sa oled viies Ats juba! Okei, Kennu nimega sain läbi (turva oli vana tuttav ka pealekauba). Kõva aftekas oli, panime peo püsti kohe ja karjusime igast lollusi lauas, endal oli lõbus vähemalt ! Teine päev läks mul 18 õlut.. viina sai ka võetud.
Laupäeva hommik oli väga raske (Hannes @ geo). Ühel hetkel läksime nr 1 telklasse hambaid pesema ja mõne aja pärast jõuavad Tamm, Sants ja mõned veel poest tagasi, väga ebaharilikud rõivad seljas. Kaltsukas käisid nad. Ilmselgelt call ja läksime Kaspari, Kauri ja Ormiga sama teed. Poe nimi oli 5.- 10.- 15.- ja mina sain enda kaks särki ja ühed püksid kümne krooniga kätte. Väga pull, kõik nägid üsna lollid välja ja võõraste pilgud olid kõikjal meile suunatud, tegime poele reklaami ja kõik läksid. Poest seitsmene walteri pomm ligi ja elu läks edasi, hullasime rannas ja kõik jutud. Päeva jooksul viis politsei Kennu veel ära, poiss vaidles vist liiga palju vastu. Õnneks lasti ta enne kainerit lahti ja ta lasti lahti, randa minemine keelati ära, ta tuli ikka obv. Õhtul ei lubatud telkla nr 2 rahvast enam telklasse nr 1 ja rannas ei lubatud ka olla. Õnneks võttis kohalik tüdruk Reti meid enda poole ja pidu võis jätkuda, panime seal 00ni jooki ja liitusime teistega linnas, suur möll ja kauri Capoeira, see ei unune kunagi! (Kaur läks kaklusele vahele kus üks mees teise mehe pead vastu asfaltit peksis ja see tegu pahandas väga kellegi sõpra, ilmselt mitte selle mehe sõpra kelle pead vastamaad peksti. Mees lubas Kauri maha lüüa aga ta omati lihtsalt nii odavalt ära, et tal ei jäänud muud üle kui lihtsalt lahkuda, Kaur oli kangelane :D)
Siis läksid seltskondade teed laiali, kes tüdrukuga kesteabkuhu ja kes kuskile mujale kesteabkuhu. Mina igatahes Katlini ja tema sõpradega kiriku juurde viinavõtule ja hiljem randa kus võõrastega hommikul 8ni veel viina sai võetud. Kolmas päev tähendas kuuteteist õllet ja ohtrat viinavõttu.
Pühapäeval 4 tundi und, ega eelnevatelgi päevadel rohkem saanud. Läksime randa lootuses endas toimuvat kergendada väikse suplusega. Tornist mõned väga lollid trikid (duubelfrontpomm selja peale siiani valus, väga loll), ja asusimegi hääletama, poest veel läbi ja viimase raha eest salatit (6.- mul). Saime kõik suht kohe peale ja kodutee algas. pool 7 sain koju, 7 läksin magama, ärkasin täna hommikul kell 10.

Viljandi tripp oli sitaks lahe, igatsen. Tartus on igav

1. igatsen ka tagasi ikka, naeru ja jooki kui palju

2. Ma sain õnneks minema.. kartsin juba viljandis olla.. liigne joomine jne..

3. Liigne joomine..sa olid jummala kainepoiss :D
    või noh üks kainematest

4. ma ka ei usu seda KERTUT! õnneks ma jõudsin siiski soomes ära käia!

5. hannes oli raudselt veel purjus seda postitust kirjutades.

Tamm, Kaspar, Kaur, Sander tulime koos autoga ju... aga nvm.

Väga väga tore Folk!!! Jee. oooo oooo oooo oooo ooooo SUEMA!

6. Hannes, sa ei tohiks enam napsitada.

7. tartus igav indeeeeeed, folk rules

8. Kahjuks teie "Flirdi"- kogemusest jäin ilma jh..