Tuesday, March 20, 2012

Tere! Lubasin Ormile, et teen sellest nädalavahetusest ise blogisse väikese ülevaate, kuna keegi tavaliselt seda ei viitsi teha.

Reedest algas paljudel meist koolivaheaeg, mis sai ka üpris soliidse avapaugu, seekord sünnipäevade näol. Reede õhtul leidis aset meie kalli sõbranna Mari sünnipäev. Seitsme paiku Selkust läbi ja Ihastesse. Tänud Innale, kes leidis aega meid ära visata. Esimesed külalised me Hannese ja Grexiga olimegi, istusime ja rääkisime elust. Ajapikku voolas külalisi juurde, kõik läks meeleolukamaks ja ei võtnud palju aega, kui esimesed joogimängud juba käima lükati. Pelati bussijuhti, Bailat ja veel mingisugust plaksutamismängu. Nauditi mõnusat seltskonda, joodi ja söödi kõike head pakutavat. Paraku pidin mina üpris vara lahkuma, kuna olin ka Edgari sünnipäevale kutsutud. Usun, et pidu kulges kenasti edasi ja lõppes hästi. Umbes üheteist-kaheteist paiku tuli mulle järgi minu klassiõde Kati-Liis, kellele ma väga tänulik olen, et ta selle otsa viitsis teha :) Edgar pidas enda sünnipäeva Askaris, pidu oli korralik, nägi vanu ja uusi tuttavaid. Detailsemalt kahjuks ei saa rääkida, kuna ei mäleta.

Laupäeva hommikul ärkasin ma Askari peomaja ülemisel korrusel, selle peale, kui kpr Sibul tuli ja ütles mulle, et peame siit sääred tegema, kuna Edgaril on vaja koristada ja kõike muud. Selleks ajaks oli Kiku juba Tammele helistanud, kes meile järgi tuli ja enda juurde viis. Olime päev otsa lebos, jõime pisut õlut, sõime ja vaatasime, kuidas Tamm puid lõhkus. Ethel proovis ka! Päev otsa helistasid meile Hannes ja Ralf, kes olid juba hommikust saati Ralfi juures sauna teinud ja muidu geod olnud, ning kutsusid meidki sinna. Jõudsime Ralfi poole alles kuue-seitsme paiku, kuna Tammel oli veel tegemist. Tegime pleissi ja soojendasime õhtuseks Grexi sünnaks.

Gregori sünnale otsustasime siis kaheksa paiku minna. Külalisi oli juba korralikult ja peoke hakkas tuure koguma. Jällegi söödi sünnipäevasalateid ja näksiti suupisteid ning nagu traditsiooniks juba saanud, pakkus ka Orm meile enda kuulsat booli. Kõigile see maitses ja tundus, et boolivaagen refillib end automaatselt.. otsa see lihtsalt ei saanud. Pidu viidi ka ülemisele korrusele, kus nautisid olemist Melts ja Joostide sugulane Marit. Arutati igasugu asju ja maurati niisama. Jällegi pean tunnistama, et üksikasjalikumalt ma peosündmustest rääkida ei oska, sest mäluAnton tuleb vahele segama. Kunagi hilja öösel me läksime igatahes osa rahvaga Ralfi poole tagasi, kus joodi ja nauditi Guitar Herot ning keerati ära magama.

Pühapäeva hommik oli nii mõnelegi ebamugav. Raviti pohmelli ja hängiti niisama, õhtupoole läks iga roju oma koju. Mina, Hannes, Kennu ja Tammu ostustasime pühapäeva õhtul veel Tammu poole länima minna. Mõeldud tehtud, meiega joinisid hiljem veel Rein ja Hans. Pelasime LoLi ja vaatasime filme varajaste hommikutundideni.

Täna oli veel Vanemuise teatrimaja ees väikene Suema photoshoot, kus osad poisid said ka oma vinged pusad kätte. Nädalavahetus oli räsitav, täna puhkavad paljud kodus. Olge mõnusad!

Lisan veel täna kaadrisse võetud pildi kuttidest, autoriks Sander Sisask.




Kristo

1 comment: