Thursday, March 22, 2012

Tervitused Vuokattist!

Tsau Suema crew ja kõik sõbrad!

Lahedad postitused ja lahedad pildid! Veel lahedamad pusad ja veel lahedamad inimesed.
Estonian Air lendab nüüd Tallinnast otse mulle külla! Kolmekümne viie kilti kaugusele aga see on üks kivivise. Kui see ei ole kutse tantsule, siis ma ei tea, mis see on.
Tegelikult reaalsus lõi pähe, et ma näen teid üliägedaid tegelasi nüüd alles suvel ja siis lähete kõik kroonu ja ma olen jälle omapäi. Õnneks paljud saavad vabaks! Seegi positiivne.
Muud nagu midagi siin välja tuua ei ole. Tegin tänasest lumelauaga lume peal mängimisest klipi, et te saaksite näha, mis siin pool toimub. Olge terved.
Ahaa! Hawaii Express hoiab ikka masti püsti. Tiimivestid ja jerseyd on lihtsalt liiga coolid, et kanda! Pilte ka!



Unustasin selle laulu ka siia visata. Hea laul, veel parem remix.

7 comments: