Tuesday, August 25, 2009

EHHF again

läheb küll paljuks aga ma räägin ka enda tripist lühidalt.

Tsükkel algas siis nädala eest eelmisel kolmapäeval (ty koolialguse laat maximas, kes teab see teab). Reedel, kui suurem osa tiimist juba ehh festi nautis olid Tartu jäänud sõbrad Tamme vanaema juures kus otsustasime laupäeval ehhfil teistega ühineda.
Sel ööl sai ka ihastesse tripitud kus hommikuni jooki pandi.. või mida ma ajan, lõunani. Koju ja tunnike und.
Majanduslik seis surumas läksime Kristoga hääletama ning pärast viie minutilist seismist võttis vana tuttav Esha meid peale ja panime otse Ehhfile ajama. poole kaheksa ajal jõudsime kohale vist. Pileti ostu meil Kristoga plaanis polnud aga mina sain tasuta paela autos olnud tüdruku kaudu ning kube tuli Kertuga sisse kuidagi. Kohe kui ma sisse läksin sain ma aru, et tiim on ennast segi tõmmanud jälle, kaur suitsetas keset väljakut, kassu oli full segi nagu kõik teisedki. Hakkasime ka siis jooki nautima ja varsti oligi õhtu käes. Laivid just väga head ei olnud sel õhtul minu arvates, ainult Noiz jäi meelde. Pärast Noizi laivi liikusime ka metsareivile mis oli üsnagi omapärane üritus, austus korraldajatele.
Viimased joogid ja ähmased tripid ja siis magama. (Pooled 56pZyd läksid Geka onu juurde. Andre tõmbas üldse koju ära, tema vajus teel metsareivile sohu ja mingi keiss.)
Hommik oh seda ulmet.. tulin telgist välja ja leidsin end keset Tallinlaste seltskonda kus juba viina võeti. Anti ka mulle ja siis alustasime püha rottimisüritusega mis tagantjärgi mõeldes polnud üldse lahe, aga siis oli bauss. Põmst kõndisime ühe tüdrukuga ümber väljaku, telgist telki ja küsisime alksi ülejääke (festivali alal olid otsa saanud kõik alkohoolsed joogid ja tubakatooted + kaardimakset polnud olemas). Inimesed olid üli lahked, jagati meile kõike. G-enka andis jooki jne, ringi lõpus poolene viinake ja mingi captain morgani veerand.. ühesõnaga, hommikul segi ära ja Elva, kust joogid söögid ligi ja muru peale tarbima. Kõik olid võõrad, Tallinna ja Tartu inimesed kes üksteist ei teadnud. Aftekat lubati ka Tartus kuskil Ropkas. Bussi peale ja kodulinna kus viiese seltskonnaga Seaduskuulekuse juurde pesema sai mindud. Lõpuks oligi juba õhtu käes, Maximast uued 590-d ligi ja pirole, kuna aftekat ei toimunud. Seal jooki ja lõpuks tulid ka teised kellega Elvas tutvutud sai, kuskilt ühikast vist. Neli jõudsin mina koju igatahes ning 10 ajal äratas mind telefonikõnega Kertu kes oma sõbrannat taga otsis, teine oli ka Tartu tulnud võõras seltskonnas.

Kokkuvõtteks: ehhf on üks suur läbu, hommikul peale joomine toob kaasa huvitavaid seiku ning pirol joomine on sots.

2 comments: