Sunday, August 23, 2009

SuEma @ EHHF vol 2

Kui juba alustatud sai, siis tuleks see mant siin lõpuni ka viia. Iseasi, palju mul veel teisest päevast aka eilsest meeles on.

Eilne õhtupoolik vedelesime nii kella viieni veel kodus. Ennem äraminekut tegime minutimängu, mis vist kõigil osalistel veits sumisema juba tõmbas soojenduseks. Pitsideks olid munatopsid btw, ilgelt kõvv onja. Peale mängu panime kiirelt asjad kokku ja tõmbasime homebase'ist minema, et TT ajaks ikka kohal olla. See läks meil korda ja TT laivil (parim kõigist IMO) sai ikka häält veits kähedaks karjutud. Igatahes, vahepeal tõmblesime siis nismo ringi festivali alal ja siis tuli välja, et Hannys ja Kristo on ka oma paksud persed Tartust välja vedanud ja EHHFile tulnud. Hannes oli tasuta saadud käepaelaga pohhuilt sees, aga Kristo pidi siis ise midagi leiutama aka Kertu haardes lihtsalt väravast sisse jalutama. Vahepealne topic mulle eriti ei meenu, mäletan ma seda, et Ralfiga olime kossuplatsi kõrval pinkidel väike sliipok, mida Ralf telgis jätkas. Mainimata ei saa jätta ka väikest poetrippi Elvasse, kus tagasiteel Ormo ja Rein hea backfucki tegid ja autoga nahhok tõmbasid, niiet mina ja G-Enka (Gertrud, kes veel ei tea :D) kuskilt metsast ringiga pidime tulema, et mina alakana menti vältida saaksin =). Aga np guise, eks meie oleks samamoodi toiminud, niiet pole hullu, naised andke kuuma! Anyways, selle aja peale, kui meie ka poest tagasi jõudsime, liikus osa rahvast metsareivile, kuhu, thank god, mina ei läinud =P. Hiljem, kui rahvas sealt tagasi tuli, sai Kristo Cruz festivalialale käepaelata sisse trügides veits koerte eest joosta - irw. Aja möödudes hakkas kell 00:00 laval Noizmakaz raibet kütma, mingi 15mini hiljem tuli mulle meelde ka Ralf telgist ja Orm puu alt ülesse peksta, et nad head laivi maha ei magaks. Peale laivi liikusime mina, Ralf ja G-Enka kodu poole, kus saime isegi auto peale ja siis läks kogu teema juba rahulikult kodus edasi. Hommikul tulime (peale Santsi ja Reinu) häälega Tartusse ja nüüd tekib isu juba vaikselt uued õlled lahti korkida..

Kokkuvõte, kes ei viitsi lugeda - EHHF oli haigelt kõvv ja järgmine aasta olgu kõik kohal.!

9 comments:

  1. hea post ja kiidan endiselt takka seda üritust

    ReplyDelete
  2. kõik öeldud, orm küll ei jõudnud laivile..
    minu tripp ei ole veel läbi, nii et kirjutan homme. (praegu veerikul seaduskuulekuse juures ja kohe edasi möllule, unofficial EHHFi aftekas)

    ReplyDelete
  3. Nuudel ei ripi jointi at all. Ei maininud mind!

    Fucker.
    Aga samas ei oska öelda ja mis nurga alt teie nägite festi. My vision was how do u say "fakin DRUNK"

    Ei aga hea post. Mida veel. Hannes on gei.

    ReplyDelete
  4. Sorry Kaur, krdi keeruline oli üldse kogu scene meelde tuletada jälle. =D

    ReplyDelete
  5. mine kuu peale Graig. :):):)

    Pole midagi tglt kõigil sama , Nuudel. Sa niigi tubli ja kui ma ei eksi siis olid kõige rohkem konditsioonis meist kõigist ning said ehhi kõige rohkem nautida. PCE

    ReplyDelete
  6. sellist jama on raske kommenteerida!

    ReplyDelete