Friday, July 24, 2009

FOLK!

GreX: SuEma On siis otsaga Viljandis. Eriti folgi asjadel ei käi. Eile olime hommiku poole rannas. Mängisime võrkpalli ja ujusime. Õhtu poole läksime linnast läbi ja siis Liisu juurde. Õhtul kõik jooki. Hommik oli üsna raske. Käisime just poes(arve mingi ton ja peale). Nüüd teeb Liisu meile lõunat ja eks tänasest õhtust kuulete juba homme; peace out homies!

Kr1$tO: Eilne päev läks vägagi korda. Sai rannamõnusi nautida võrkpalli mängides ja ujudes. Linnast läbi ja siis Liisu juurde. Koht meeldib väga, ülihubane ja chill. Maja on mäenõlva peal ilusa vaatega. Õhtul sai siis jah veidike napsu võetud, nalja sai. Põhiteema oli ikkagi Kikuga kell kolm öösel maja ees olevasse väiksesse ja madalasse ( vesi puusani) basseini pommi hüppamine ja niisama laaberdamine. Hommik oli üsna raske.. Pool rahvast käisid just poes ja teised nautisid aias rahulikku ilma. Õhtu tõotab tulla jällegi joogine ja fun. Peace!

VäikeSantS: noo viljandi rsk selline sitamaja on siin, eile oli ikka sitaks chill (magasin mingis toolis). Täna liitusid meiega Andre ja Kurg, praegu käidi poes ja käru oli nii full sitamaja , et nalja saab. Hans aka Seen peaks ka veel liituma. Saab nalja ja märatsemist , aaa ja leidsime Kennuga herne põõsa vms. nii, et sitaks kõva ja vaatab kuidas õhtu edeneb siis ;)pce

Kaur: Peaaegu "pöörfi" Misses. Väga haige sitamaja ! :D hehhe

C3nNu: ,,et siis eile pääv oli vägatore ja puha , ommikul kunagi saabusime Viljandisse ja siis chillisime nats, ning suundusime randa, kus olid teised poisikesed,,, rannas sai palju nalja Peebu Ja Tammega , kui me käisime mingi ojakese juures xD.. õhtul läksime me Liisu juurde, kus me hakkasime vaikselt õllesid avama.. möndadel venis õhtu veel pikaks ag lõpuks said vict kõik magama,, hommikul ärgates oli kohe mingi normaalne olek vöinii,, siis sai pesus käidud ja mõned läksid poodi uute jookide järele,,ja siis nüüd on tore^^

t@MM: y0!

Chr!57!4n: 7 tunniga 400 jahedaks no problems m8, hommikul ülesse õlut sisse, Tamm ja Co. Käisid kiire tiiru poes tõid nii palju õlut juurde et alb akkab vist, praegu täis hea olla, 7 õlut veel ja ma arvan, et õhtu kujuneb huvitavaks sündmuseks, trip on siiamaani ülikõva olnud, kahjuks lõppeb nali homme. Üldiselt on tuju hea, ülihea, naised... teevad veel paremaks, aga davai istu sisse see blogi.

N00dl3: jõudsin eile õhtupoole randa, hiljem kui teised kahjuks, aga kohe sai ka väike võrgupela tehtud, ofc saime kohalikelt maakatelt sutti (b4d4ss playa sants! :D), edasi liikusime kahe taksoga liisu poole ja siiamaani siin – suht kõvv pleiss, jooki on pandud, sööki söödud – layback ühesõnaga, pce out

H4nn35: Tripp hea, jook on hea, Liisu on kõige heam!
Eilne päev oli super, pilvi küll oli aga muidu pöörfi (oot peldik vajab putitamist)
Nii, Liisu majutas suhteliselt kergemeelselt 15 poissi, olles ise ainus tüdruk. Seda ei näe iga päev, respekteerin. Eile oli sna rahulik ja esimene naer oli Tamme kõikumise üle (GREEN! Loe 615). Hommikuni sai jooki ja vesikat tehtud.
Hommikul oli plaan siis poodi minna ühe taksotäie rahvaga ning nimekiri tuli päris pikk, A&O poest ice pihku-mõnus!!! Rimist joogid söögid, arve täpselt 1488.80.- Nice, kampaaniakleepsud Liisule kes tulevikus panni saab, woo000hoo.
Ja selle mainiks ka ära, et sitamajast on siin asi kaugel, väga kõva koht ja lahke kostitaja ning õhtu oli ka üsna rahulik. Ma tean, ma olin seal!yo

L115u: Eile tulid siis minu juurde 13 poissi. Õhtul tulid juurde veel kala ja tema sõbrad. Täna tulid veel juurde 2 poissi. Ehk siis kokku on 15 poissi ja mina. Ei no pole paha mulle sobib meeste karjaga olla. Kõik need poisid kes tulid siia on Tartust. Kõik on haigelt sõbralikud ja abivalmid. Aitavad süüa teha, kotte tassida ja maja koristada. Pole ühtegi halba sõna nende kohta öelda. Tänane päev algas suhteliselt lambiselt. Kui arvestada seda, et eile said enamus magama kell 5 ning äratus oli täna kell 9. Ei usu, et enamus väsinud on. Aga no pole hullu. Täna käisime Rimis ostsime süüa ja juua. Siiski oli enamus korv täis ainult alkot. Mina panin juurde paar söögi asja. Arve oli üle tonni. Pole paha. Just tegin süüa neile, kõik olid väga rahul. Tundub, et ma ei olegi väga lootusetu koduperenaine. Ainult ma ei viitsi ori olla. Sest jah kuna ma olen ainuke naine majas siis pean mina koristama ning süüa tegema. Leebelt öeldes on mul kopp ees. Aga õnneks aitavad mind paljud siinsed poisid. Kell on praegu 4 ning õhtu on alles ees. Eks näis mis täna saama hakkab.

5455: Suht lebo. Kerge liisufest on praegu. Mingi 15 poissi ja üks tüdruk, suhteliselt koomiline. Täiega chill on. Layd back.

Y¤4NN: Folk hakkas siis väga ootamatult kui 5255-iga hakkasime tallinnast tulema, 30minuiga bussijaama ja bussipeale. Jõudsime viljandi ning L115u tuli bussijaama vastu ning otsisime poodi kust alkoholi saada. Leidsime poe ja siis trippisime jalgsi suvilasse, kus veetsime kolmekesi 5255-i ja l115u-ga rahulikult õhtu. Järgmine päev saabusid siis Tartlased, keda pidi alguses 5 tulema, kuid pärast selgus, et kokku on 11 : D. Õhtul oli praznik ja hommikul läksid tamm ja teised poodi ning tulid kolme kärutäie asjadega tagasi. Päev otsa on tšill olnud ja õlli lastud. Mega bauss FOLK lihtsalt!