Sunday, July 26, 2009

Laupäev ruulis, railjamiga kaasnes hea muss ja tuju mida hoidis üleval õlu. Kaur jõudis kõige kaugemale reilis- 6pack aitab. Kassu proovis bäkki Tõnisega, sick m8! ja siis tuli siim kes tegi frontflipi eriti lebolt ära..
Õhtul cribi ja sealt bangalosse afterpartyle.. väga hea möll, lätlastega sai nalja ja naised olid kuumad. 4-5 ajal kui pidu läbi sai avastasin ma, et kott on kadunud ja seda otsides jäin ma grupist maha ning järgmine hetk istungi rannas niisama, ümberringi ainult võõrad inimesed. Rebisin insaidi Holdeni, Timi ja Siimuga kes viina nautisid rannas ja aeg lendas, väga chill kui Siimu nali mind vette lükata lõppes sellega, et ma põlvega mingi asja otsa lendasin ja kõhuga kivi nüsisin (poole meetrine vesi). Telefoni suutsin ka ära unetada kuskile aga selle ma sain täna tagasi õnneks. 7-8 ajal Papa Pizzasse kus ma enda teadmata kogu oma raha jahedaks lasin. Holdeni hoovi edasi kus oli haige kämping. 8-9 telki ja batuut oli ka magavaid klemme täis. Väike Lebo pärast mida ma otsustasin Camp Liisusuvilasse tagasi minna. Takso mind peale ei võtnud kuna mul oli ainult 28.- raha ja miinimum tasu on 35 aaku, damn. Kõndisin siis ning alkoholi mõju all ja täies teadmatuses, kuhu ma minema pean, pöörasingi valesti ära.. 10km ring umbes ja päike paistis lagipähe, dehydration almost got me. Mussi ka ei saanud panna ja ainus asi mis mul alles oli, oli digikas, Hangover the movie laadne seiklus.. Cribis elu käis juba täiega ning uudis, et ma elan oli kõigile positiivne, ma arvan. blabla randa ei viitsinud enam minna, aitasime Liisul koristada sest külastasid meid tema tädi ja onu kes sitamaja peale suhteliselt närvi läksid ja vanavanematele ära kitusid. Nüüd Tartus ja homme tööle. 40 tundi järjest üleval olnud praeguse seisuga mis tuletabki mulle meelde, et peaks magama minema.
Täname veelkord Liisut, et ta Tallinlaste mainet oma lahke vastuvõtuga kõrgel hoidis ja loodame, et asjad vanematega laabuvad.
Tip of the day: kui pole asju mida kaotada, siis asjad ei kao!

No comments:

Post a Comment