Monday, July 29, 2013

2 päeva seiklusi

Kuna minul olid laupäev ja pühapäev täiesti vabad, siis otsustasime need kaks päeva veeta tegusalt ja pisut ringi vaadata.

Laupäeval otsustasime kodu lähedal oleva mäe otsa ronida - Diamond Head. Kõigepealt jalutasime sinna, siis üles ja pärast koju tagasi ka. Mõnus 5-tunnine matk. Tegemist on vulkaanilise tegevuse tagajärjelt tekkinud suure kraatriga, kus on võimalik kõige kõrgema tipu otsa matkata. Sõja ajal olid kraater ja mägi sõjaväe kasutuses, seega oli seal erinevaid vaateplatvorme, mis oli kunagi siis sõjaväe poolt juba loodud.. Suhteliselt turistidest küllastunud paik, selle tõttu ei olnud matk just eriti raske. Vaade oli see-eest väga ilus!

Teel, Diamond Headi - Kaspar suuri lained ja surfareid jälgimas
Panoraam
Kaspar ja Mari poosetamas
Kaspar DIamond Head'i tipus, Coco Head taustaks
Pühapäeval tekkis meil võimalus minna purjetama, ühe Kristini sõbra sõbraga, nimeks tal Gerrard. Selline natukene enam kui oma parimates aastates mees, kes elab oma purjelaeval. Laev oli üpriski suur ja peo pidamiseks ideaalne - palju ruumi. Alustasime oma rännakut merele kella ühe ajal päeval, sadamast väljudes olid üsna sellised mahedad lained, aga mida enam avamerele, seda hullemaks läks. Lõpuks olid ikka oma 5 meetrised kõikumised üles ja alla. Minul hakkas mingi hetk ikka täitsa paha, aga siis läks see olek üle, ning jällegi oli tore meresõitu nautida. Lained olid kohati nii suured, et kui istusid purjeka esi- või keskosas, siis sai ikka märjaks küll. Laeval oli kohalikke palju, kokku oli meid kuskil 20. Kahel inimesel oli seal sünnipäev, tänu sellele saime ka kõhud täis ja pisut jooki. Väga mõnus ja tšill päevakene, umbes täpselt päikese loojanguga paralleelselt maabusime ka meie. Siin siis ka mõned pildid.

Mari Waikiki taustal poosetamas
Diamond Head'iga
Vaade purjekalt Oahule - Waikiki ja Diamond Head
Muidu on elu tore. Töö tegemine täies hoos ning igal vabal päeval tuleb midagi põnevat ja uut teha. Siin läheb aeg kuidagi väga ruttu, välja arvatud siis, kui tööl peab olema. Pool suve juba läbi kah. Selline huvitav teadaanne ka, et esmaspäeva õhtul ja teisipäeval on oodata 20 aasta suurimat tormi. Eks paistab, mis see meile toob, mõned valmistuvad väga, mõned väidavad, et nende tormid on siin justkui tavaline eesti suvine päev - vihmane ja tuuline. Samas praegu on esmaspäeva hommik, ilmastik täitsa pilves ning vihma ka juba kallab. Elame, näeme.