Tuesday, July 16, 2013

Tavaelu

Kuna nüüd oleme enamus siin kõik töö leidnud, siis mõtlesin, et kirjutan ka oma töödest ja tegemistest pisut lähemalt. Minu esimene töökoht on siis Yogurtland, eks teen mingi päev pilti ka, siis näete ka, aga koht müüb  külmutatud jogurteid. Eestis on sellega sarnane koht Yo jogurtid. Yogurtland on veits parem, maitseid on koguaeg 8 ja need vahetuvad üsna tihti. Tööülesanneteks on siis kassas olemine, toppingute ehk siis lisandite lõikamine/valmis panemine/letti asetamine, koritamine, nõude pesemine, põhimõtteliselt teeme kõik kõike. Yogurtlandis töötab kokku 5 eestlast, seega üsna tihti saab tööl eesti keeles rääkida, mis on tegelikult päris naljakas, sest me oleme siiski teisel pool maakera. Töökaaslased on kõik väga lahedad ja nalja saab alati. Omanik Won on tihtipeale või õigemini praktiliselt koguaeg seal ja ostab meile ikka üsna tihti süüa (nt pitsat, burritosid, grillib ribisid või toob midagi muud maitsvat). Sellel kuul on mingi Kanada eriti bauss Yogurtlandi kõrgem boss siin, et üht uut äriplaani teha ja tal on täiega maksta - üks päev ütles kõigile, et you can buy a lunch on me. Tim (meie manager) ütles, et keep it under 5, selle peale vastas see kanadalane, et keep it under 100. Siis me kõik muidugi jooksime erinevatesse restodesse ja teistesse kohtadesse, et omale lõunad osta. Väga lahe töökoht ja töökogemust saab ka korralikult. Õhtused vahetused on väga tegusad, inimesi käib palju, sest Yogurtland asub Kalakaua tänaval ehk siis ranna tänaval.

Tegin Yogurtlandi pesuvahust südame

Minu teine töökoht on seelikute müümine (Kariza magic skirts). Need on sellised seelikud, mida saab kanda 100 erineval viisil - kas seeliku, kleidi, pluusi või millena iganes. Põhimõtteliselt on tegemist kioskiga, kus tuleb teha kergemat sorti müügitööd. Kui müün hästi, saan ka rohkem raha, ehk siis tasub aktiivne olla. Käin siis kolmes kohas müümas, Navy's ehk siis military kaubanduskeskuses, kus on mõningased kioskid nagu ka minu seeliku oma. Siin on military inimestele eraldi poed, kuhu saab ainult military ID ette näitamisel sisse. Neile on seal kõik asjad palju soodsama hinnaga, kui tavalistes poodides. Minu naaber kioskites töötavad naised on põhimõtteliselt kõik mõne sõjaväelase naised/tüdruksõbrad. Nendega olen ikka juttu puhunud ja palju teadmisi USA sõjaväest omandanud. Täitsa põnev on. Teine kiosk, kus ma töötan asub Marriotti hotellis, seal on suht igav, sest inimesi ei ole eriti. Kolmas koht on Kalakaua tänaval ehk siis kõige turistirohkemal tänaval. Seal peab päris korralikku tööd tegema, minu boss (Shlomi, iisraellane) ikka paneb mind sinna ka vahetevahel tööle, et ma nippe ja kogemust teistelt saaks, et mujal ka paremini müüma hakkaks. Seelikutega saab igasugu ilusaid kleite teha, seega on huvitav töö, sest pean koguaeg inimestele demonstratsiooni teha. Muidu müügitöö pole veel väga hästi läinud, eks varsti hakkab paremini minema!


Pearl Harbori lähedal Nex'i kaubanduskeskuse ees
Mari koos Fernandaga
Tsinkt Plek Pang got kicked ass - parim meekana, mida söönud olen!
Seelikutes on meil iga päev võistlus, mina juhtisin :D
 Flaikutöö lõpetasin ära, sest kahe töökoha peale on mul piisavalt ja isegi liiga palju töötunde. Praegu töötan palju, et hiljem oleks ressursse ka ringi rännata. Viimase kahe nädala jooksul oli mul ainult 1 täiesti vaba päev. Jei! :D Aga no poolikuid päevi oli ka palju. Ei ole hullu!

Mõned pildid ka niisama elust. Käisime üks õhtu Kaspari, Anna ja Andresega SafeWays, ehk siis suures poes. Kaspar otsustas paksu ja  laiska ameeriklast mängida.

Kaspar chillib
Ridin' dirty
Hans käis Sturbucks'is
Partybike

Mahalo!

- Mari

No comments:

Post a Comment