Sunday, July 7, 2013

4th of July ja palju muud.

Seekord teeme siis nii, et paneme pildid enne ja jutu pärast.
Eelmises postis lubatud äfter pilt
 Natuke tööst siis. See kutt, kelle juures ma töötan oli nõus mind oma firmasse tööle võtma, ehk siis ma loodetavasti saan oma paberimajanduse korda ja riigist mind välja ei kamandata. Viimased paar korda olengi tema firmas laos abistamas käinud: uut kaupa lahti pakkinud ja kaupa poodidele laiali vedanud. Pidin isegi kaubikuga linnas ringi sõitma ja poodides käima. Siinne liiklus võib alguses ikka korralikult ära flippida. Tipptunni ajal on liiklus üpris sõge.

Anna ja Andres 4th of July peole jalutamas.
Foto fotos - ehk Andu pildistamas
4. juuli rannapidu e. Floatopia, pidu toimub kaugemal ookeanil
4. juuli ilutulestik
 Neljas juuli ehk siis 4th of July ehk siis USA iseseisvuspäev on kohalike jaoks supersuur sündmus. Rahvas käib tänavatel ringi õnnitledes üksteist. Minu jaoks algas päeva hea unega, sest eelmine päev oli suur 4th of July pidu, seega väike naps ja vähe und. Pidu oli kõva: kaks kõrvuti olevat klubi nö ühinesid ja tegid ühe suure peo. Rahvast oli murdu ja naljas sai palju. Enamus meie korteris ja üldse noortest inimestest läksid ookeanisse jooma ehk siis Floatopiale: pidu, kus kõik võtavad oma napsu vette kaasa ja ulbivad ükskõik millel, mis vähegi veel püsib (kummipartidest kuni jahtideni). Minu tehtud pilt on küll suht kehv aga kel huvi võib googeldada. Sel ajal kui teised pidutsesid (Mari oli tööl - ebaõnn), käisin mina poodlemas. Tahtsin osta jooksutosse, et trenni teha, kuid peale tossude ostsin ka palju muud. Kusjuures riided on siin ikka väga odavad, eriti kui viitsid suurtes ja odavates poodides otsida. Näiteks võib tuua, et ostsin DC capi 9.99$ eest, mis siis on umbes äkki 7euri. Algne hind oli 24.99$ aga siin on allahindlus ikkagi väga aus. Poodlemine tehtud läksime klassikalisele grillpeole. Terve ranna äär oli varjualuseid täis ja inimesed grillisid kogu perega. Kahjuks ma pilti praegu ei leidnud sellest aga loodetavasti kunagi keegi teine jagab mõnda pilti. Igatahes, inimesed olid rõõmsad- jagasid külma õlut ja liha. Tutvusime uute inimestega ja mingi USA armee piff hakkas külge ka ajama. Järgmine päev kutsus peole ka veel - ei läinud. Üks hetk hakkasid kõik ära liikuma, et ilutulestikku vaadata. Talitasime samamoodi. Lasti päris mitmes kohas aga midagi väga erilist ei olnud. Paar südant ikkagi moodustati.

Panoraam

Andres pildistamas
James ja Taavi ronimas
Imeline vaade

James ja ülejäänud punt
 Täna käisin Waahila Ridge State Park - Hiking Trail´il matkamas. Võrreldes Stairwayga oli see ikka päris lihtne. Alustasime küll keskpäeval, seega oli suhteliselt palav ja higistamist palju. Ülejäänud matkalised olid päris väsinud aga ma kalpsasin oma uute tossudega ringi nagu noor vasikas põllul. Vaated olid head nagu alati. Matkalised olid: james, anna, andres, tuule, taavi, liisi ja reelika. Kuskil keskel nägime üht aasia naist, kes korjas marju, mida me arvasime varasemalt mürgised olevat. Ta aga väitis, et need on väga head ja sobivad koogi sisse veel paremini. Pärast tädikesega tutvumise maiustasime meiegi neid marju ja korjasime alla tulles kaasa ka veel. Hääldus "vaivi", kahjuks keegi kohalikest ka ei osanud selle õiget kirjapilti öelda. Alla tulin ma jooksuga, et väheke rohkem trenni teha ja et lahjaks ei jääks litsusin paarsada kätekõverdust ka vahele. Endomondo andmetel läbisime umbes 4km, üle 500m tõusu ja põletasime umbes 1500kalorit. Aega kulus alla nelja tunni, mille sees on kõik pausid ja pildistamised kah.  Ühesõnaga üks tore matk. Mari jõudis nüüd oma 14-tunniselt tööpäevalt koju.
Nagu tavaks juba on saanud, olge mõnusad.